torsdag 18 september 2008

Sömnlös

Nu har ytterligare en typ sömnlös natt passerat. Mycket förvärkar och sammandragningar.. när man äntligen lyckades somna så vakna man av att öronpropparna trilla ur från örona.. Typ när conny åkte till jobbet satt jag o pusslade lite..Satt där en ltien stund, men började frysa något så kopiöst.. kände mig febrig. Gick ner till vårat extra rum och hämtade ett täcke till.Kunde inte ta connys täcke då Doris hade occuperat det... gick upp o la mig med dubbla täcken.. men frös som en galning iallafall.Lyckades efter ett bra tag somna.. men sov max 1 timme.Jag är så trött. Jag har tröttnat på dessa förvärkar och sammandragningar. Nu vill jag att lillen kommer ut. Visst, kommer få sömnlösa nätter då med, men jag slipper allt annat.

Igår skjutsade jag in conny till jobbet, sen var jag hos barnmorskan. Allt var bra där. Vi pratade lite om hur jag ville ha det under förlossningen. Så skulle hon maila det till förlossningen.Så nu vet även dem att det ska vara conny eller INGEN!! som är med mig under tiden jag förlöser. Och att kommer det någon annan och jag inte har ork kvar att slänga ut dem/den själv så gör de det. Sen lite vad jag ville ha för bedövning eller vilken bedövning jag inte ville ha.Så nu vet förlossningen det med.

Igår så innan jag hämtade conny på jobbet gick jag en sväng med Doris på balsberget.Helt underbart väder att gå i skogen. Inte för varmt,inte för kallt och inget regn. Perfekt promenad väder. Doris var nog i himlariket då hon fick springa lite löst i skogen/berget, så glad hon var. Ni ser på bilden hur glad hon var.. ni ser även hur trött hon var på kvällen sen..hihihi.. Trotts att jag känt mig trött och totalt orkeslös de senaste dagarna så fick man ett litet leende när man såg Doris så otroligt glad.

Idag har conny min bil,då hans krånglar. Min bil är riktigt bra.Man kan lite på ford bilar. Sen ska jag städa idag har jag tänkt, gå inte till hemköp o handla. Har fått rabattkuponger på libero blöjor hemskickade.Lika bra att utnyttja dem.

Inga kommentarer: