måndag 22 september 2008

Gullig

I helgen har jag o Conny legat. Genomförkylda, conny har haft det värst, och han har sätt dålig ut med.. legat o sovit till o från i soffan hela tiden. Så denna helgen har typ inget blivit gjort. Jo en del broderande för mig,men det är också det enda. är typ färdig. Det som har varit lite extra tråkigt är att doris har blivit lite lidande, hon har varit så rastlös, men igår offrade jag mig och gick ut och sparkade boll med henne, oj vad glad hon blev. Sen igår kväll när vi gått o lagt oss låg conny länge o väl och kliade mig på armen, att något så enkelt kan vara så otroligt skönt. Det var gulligt av honom.

Idag är han hemma från jobbet, han kände sig något bättre, men långt ifrån bra.Det hörs så väl på honom. han behöver några dagar på sig att bli frisk. Det var länge sedan som han o jag sov länge tillsammans på en vardag, kändes konstigt, men samtidigt så skönt. Jaghar sovit bra hela natten,blivit några timmar kan jag lova, men nu på morgonen var sammandragnignarna tillbaka, så då har det blivit att sova lite till och från.

Idag för mig blir det att ta det lungt. Ska iväg till kvinnokliniken sen. Egentligen skulle det vara perfekt om mina riktiga värkar satte igång idag, jag menar, jag har fått en ordentlig sömn inatt, jag känner mig mycket bättre från min förkylning, och conny är hemma.Men menen sådan tur har man väl inte.

Inga kommentarer: