torsdag 25 september 2008

Förkylning

Den förkylning som conny hade i helgen, den har hoppat över till mig. Näsan rinner konstant,har snyttit mig så mycket att jag är precis torr under näsan,inte långt ifrån att ha sår under näsan. Nyser väldigt mycket, vilket inte är rolig när man är VÄLDIGT höggravid.. jag tror de flesta som är eller har varit det vet vad jag snackar om.
Inte nog med det,igår kväll/natt precis när jag lagt mig så började jag få sån huvudvärk.. efter bara någon minut kändes det som om huvudet skulle sprängas i tusen bitar.
Strax efter så fick jag sakta ta mig ner för trappan yr och med dubbelseende.. sen var man på toa och spydde en stund, fick bli så ytterligare en gång under natten. Så som ni förstår blev det inte mycket sömn inatt heller. Men sov någon timme under tidig förmiddag. Så idag har det blivit väldigt lungt. Typ legat o vilat, har diskat och tagit mig en lång skön dusch. Svärmor och Tina kom förbi en sväng, kände mig inte så social dock, men jag hoppas de förstår mig.

Ikväll blir det att titta färdigt på Dödligt vapen4.. om jag orkar förstås.. blir nog skapligt i säng annars.. man är ganska trött nu kan jag lova.Hoppas verkligen jag får sova inatt, för imorgon har jag att göra. Jag ska stor städa huset imorgon, det måste verkligen göras,blir dammning,dammsugning och skura golv. Min ena syster kommer förbi under dagen bara på lördag, då vill man att det ser skapligt ut. Om jag orkar ska jag sortera lite bland min blivande sons kläder. Så de ligger iordning när han kommer ut.. så som jag vill att de ska ligga.

Inga kommentarer: