onsdag 1 oktober 2008

Äntligen

I måndags natt kom han äntligen. Det blev en liten Maximus Nilsson.

Började känna av värkarna vid 13tiden på söndagen.Trodde först det var kraftiga förvärkar, jag fortsatte med det jag höll på med,stryka och lite så.Sen började jag tajma dem lite.. då höll de på i 1-1½minut.. och kom med ca:7minuters mellanrum,sa till conny att vi kanske behövde åka in senare. Till slut fick vi göra det. Sen kom han 00.51 natten mellan söndag o måndag. 3545 gram och 50cm lång. Igår fick vi åka hem,var riktigt skönt att komma hem. Fick gå upp flera gånger under natten, mest för att amma och trösta.. men har ändå under natten sovit mer än dubbelt så mycket som jag gjort sen jag fick åka in. Även om jag är trött och har ont, så känner jag mig ändå pigg.Här kommer lite bilder, kommer säkert komma fler

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis vännen! kram

Anonym sa...

Hej, vilken fin blogg du har! Å grattis till en underbart vacker liten son!!
kram /gamle grannen Zara