fredag 10 oktober 2008

Vänt

Förra helgen så badade jag Maxi,us för första gången. Jag var nervös inför det faktiskt,trodde det skulle bli såna protester. Men det var ingen fara alls, blev att han skrek till just när han kom i vattnet, men sen upptäckte han att det var riktigt skönt tror jag,man kunde se hur han njöt till och med. Så blir nog ett bad alldeles snart igen.Ni ser ju på bilden hur nöjd han ser ut.


I onsdags var jag på första besöket på bvc med lillen. Allt var okej. Sköterskan precis som alla andra sa att han hade väldigt mycket hår.Var lite nervös inför vägningen, men tänkte samtidigt att har han inte gått upp i vikt efter allt han har ätit nu det senaste vet jag inte vad jag gör. Men vägningen gick bra.Han har vänt i vikt.. väger numera 3400gram och det är ju bra.. Nu ska det bara gå uppåt,förhoppningsvis.Ska dit en gång i veckan nu, de vill ju ha koll på dem små..hihi..


Jag kan verkligen inte sluta titta på lillen.Han är så otroligt fin.

Nej nu ska jag ta o dammsuga,diska och torka golven.Ska ta ut lillen o doris på en promenad till brevlådan med. Ha det toppen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja han är jätte söt=)