onsdag 29 oktober 2008

1 månad



Idag är det en månad sedan min underbara son kom till världen. Tiden går fort när man har roligt. Han är verkligen helt helt underbar. Jag ha faktiskt fortfarande inte riktigt fattat att man kan älska någon så otroligt mycket. Det är en känsla som är så otroligt stark.Eller fattat har jag ju gjort,men ändå. Han är en liten kille som sover väldigt mycket.. han sov mer förut.. de första veckorna,men nu är han lite mer vaken, ligger o tittar,men sover ändå en del..svårt att förklara ni förstår säkert. Han har charmat alla han träffat hittills.. vad jag vet iallafall. Tyvärr har inte någon i min familj varit här o hälsat på. Men men det kommer väl kanske...Men vill de se honom när han är liten så får de passa på.. för han växer så det knakar. Men förstår samtidigt om de inte kan komma på ett vis..det är ju inte gratis att åka denna biten mellan Vadstena och Tollarp.Ska till bvc imorgon,får se vad sköterskan säger om honom.Vår vanliga sköterska är inte där denna vecka,så får ha den andra,det ska säkert gå bra.. är ju bara vägning och mätning.. undrar hur mycket han växt.. och hur mycket han gått upp i vikt sedan sist.Här kommer en bild på mina undebara killar.Visst ser Maximus ut att ha det gött i pappas armar?

Smulan.. hon verkar vara lite piggare nu,hon jagade en spyfluga igår,när hon väl fått tag på den somnade hon som en stock i soffan..men oj vad hon är mager fortfarande..Hoppas verkligen hon går upp lite snart. Hon är lika kelen som hon alltid varit, men det är nästan otäckt att klappa henne,man känner typ alla hennes ben.

Doris, hon är så härlig med lillen.Hon vill gärna pussa på honom så mycket det bara går.Hon är världens bästa storasyster.

Imorgon efter det att vi varit på bvc och conny har kommit hem ska vi på födelsedagsfika hos Kajsa. Ska bli trevligt. Nej nu vill Maximus ha mat.Kram

Inga kommentarer: