onsdag 15 oktober 2008

BVC

Imorse så var det att kliva upp tidigt.Jag,Maximus och Doris körde conny till jobbet.Jag behövde nämligen bilen idag.

När vi kom hem så la jag och Maximus oss och sov en stund i soffan.. Maximus sov gott.. jag sov lite sådär.. men ändå gott.. svårt att förklara. Även om jag ej sov mycket, så njöt jag av att mysa med maximus sovandes på mitt bröst.Det är hur mysigt som helst.
Sen blev det lite småpyssel här hemma,Maximus sov som vanligt gott på sin kudde.


Sen bytte vi om och begav oss till bvc. Han har växt en ½cm och hans huvudomfång har också ökat med en ½cm. Han har gått upp mer i vikt, vilket är jätte bra.Han väger numera mer än sin födelsevikt,3590gram. Så 190gram på en vecka, riktigt bra. Känns skönt för mig med för då vet jag att jag har tillräckligt med bröstmjölk och att det är tillräckligt med näring i den för lillen.


Vi begav oss efter det till macken och tankade bilen lite,sen in till Kristianstad. Där åkte vi först till hunddagis och betalade för Doris,vad glad hon blev av att se dagisfröken.Visst hon blir glad av att träffa de flesta,men ändå. Sen åkte vi en liten runda i Kristianstad och sen hämtade vi conny. Hem igen, Maximua började bli rejält hungrig i bilen.Han är som mor sin när det gäller detta med mat..blir hungrig och vill då ha mat direkt, annars blir på dåligt humör.

1 kommentar:

Anonym sa...

han e så söt! allt bra me er? kamkram