onsdag 11 juli 2007

Hon växer

Japp det gör hon.Vägde henne den 2juli.Och då vägde hon 28½kg.Så nu den 11 bör hon iallafall gott upp till 30 tycker/tror jag. Men man vet ju aldrig. Hon går på dagis numera med.Och det känns bra att lämna henne där,för jag vet att hon trivs.Hon blir precis till sig när hon ser tjejen som har det. Ett par gånger har hon inte ens märkt att jag åkt.Och ett par gånger har hon inte velat åka hem.. Hon har varit där bara 4 gånger men ändå.Nu ska hon inte dit på två veckor.Jag jobbar nämligen bara kväll nu ett par veckor framöver. Så det blir mycket hemma dagar med min lilla. Jag tror inte hon kommer bli så jätte mycket högre nu,men hon kommer bli mycket mer muskulösare,grövre kan man också säga.Och självklart tyngre.Om man tänker på att hennes pappa vägde 65kg.Mamman vägde kanske typ 10kg mindre.. har en känsla av att när Doris är fullvuxen så kommer hon o jag väga ungefär lika...snacka om träning när man ska ut o gå med henne=/ men det behövs det med. Och kom nu idag på något mer om Doris.Det är rejält med åska här nu.Hon kröp upp i mitt knä och vägrar flytta på sig.Jag har en mörkrädd och åskrädd hund=/... men men även hundar kan vara det.

Annars är jag ganska trött numera.. vet inte riktigt vad det beror på..kanske för att det är mycket pollen ute nu... eller så är det något annat.Men men någon gång går det la över.

De senaste nätterna så har jag drömt underbara drömmar.Jag önskar att de går i uppfyllelse..Men med min vanliga j-kla tur kommer det inte ske,inte någonsin.Får la bara ha det i mina drömmar.

Idag ska man jobba igen.Men det är ett kort pass så det gör inte så jätte mycket.Man står ut eller hur man ska säga det.

Inga kommentarer: