lördag 28 juli 2007

Trångt

Igår kom connys syster Tina ut med Snobben.Vi ska ha honom i hegen då hon ska jobba och Svärmor är hos sin kille i Lidköping.Men det gör inget.Han är en snäll hund Snobben.
Men när Snobben är här så sover vi itne i våran vanliga säng på övervåningen.Utan i gästsängen på nedervåningen.Den är 120cm bred.Blite väldigt trångt.Jag har sovit på typ 40cm..resten har Conny haft.. en liten liten bit har Snobben haft och Doris har legat på golvet.Men har kunnat sova lite iallafall,och det är ju bra det.

Vet inte vad det är med mig.De senaste veckorna har jag varit väldigt trött och hungrig.Men men det har ju sina orsaker kanske.Har det tufft på jobbet nu.Tror det är därför iallafall.

I veckan som kommer nu är det fullt upp. Jobba dag måndag o tisdag,kväll onsdag och torsdag.Sen på fredag åker jag upp till Vadstena. Ska bli riktigt trevligt. Conny ska inte med. Han ska vara hemma och försöka få ihop sin Toyta Supra. Så här ser mina planer ut inför min Mini semester:Fredag:På eftermiddagen ska jag fika med en gammal skolkamrat på Micasa,på kvällen ska jag på spel/film kväll hos en kompis,det var länge sedan vi hade en sådan kväll.
Lördagen så ska jag o min kompis från Gymnasiet troligen till Kolmården,det är ju om vädret tillåter vill säga.På kvällen ska jag på Sommarfest i Malexander.Det är en fest som min kompis Henrik Tröst och hans tjej Karolina anordnar.En underbar sommartradition.
På söndagen innan hemfärd till skåne ska jag till mitt gamla jobb och fira min gamla vårdtagare som fyller år dagen efter. Så min vecka är planerad kan man säga.

I övrigt så snurar det för fullt i huvudet på mig fortfarande.Mycket det som häönde för ett år sedan ungefär.Kan inte få det ur huvudet.Undrar om jag någonsin kommer kunna släppa det?Jag mår ju dåligt av det.. och det är inte lite dåligt. Gråter mycket på grund av det.Väldigt mycket!

Inga kommentarer: