måndag 16 juli 2007

GRATTIS FIA O KALLE!

Japp grattis. Fick sent igår reda på att de ska ha en till bebis.När exakt det vet jag inte.. fast o andra sidan vet dem inte riktigt det själva än.. Men om man räknar lite... så bör det bli i mitten/slutet av januari.Då är deras lille underbara Lias 1år o 3 månader på ett ungefär. Den ungen är verkligen en helt underbar o charmig liten grabb.Hans är väldigt lik sin far.Kanske kommer nästa bli lik Fia?Det märks när den väl ploppar ut. Jag är iallafall OTROLIGT glad för deras skull.Så väl som de lyckas med Lias.. om nästa blir ens hälften så goer o underbar som han så kommer det bli en toppen unge.

Kan ju förstås inte bli annat med sådanna föräldrar. Ska jag vara ärlig så är jag avundsjuk på dem.Men på ett bra sett.. eller hur man ska säga det.Jag vill ha det dem har helt enkelt... och förhoppningsvis blir det SNART!!!


Denna vecka har jag en monster vecka på jobbet. Måndag,tisdag,onsdag och fredag jobbar jag 17-22..och lördag söndag jobbar jag 9-22... med bara en timmes rast.Snacka om att jag kommer vara totalt utslagen måndag o tisdag nästa vecka.


Imorgon har jag lite att göra här hemma.Om vädret är skapligt ska jag: Städa och tvätta bilen, spetsa hål i marken(till hundgården),om mina ögeon och allergin tillåter så ska jag kanske klipa gräset med handdragaren.. mend et är itne så troligt.. vill kunna klara av att jobba. Är det dåligt väder imorgon ska jag:Limma pussel,dammsuga och torka golven.. och diska.Diska ska jag nog göra oavsett väder.


Nej nu ska jag snart gå o lägga mig.. blev inte mycket sömn natten som var..ett otäckt jäkla åsk/blixt oväder härjade här.


Inga kommentarer: