torsdag 28 juni 2007

Gårdagen

Det gick bra när vi kom till dagiset.Verkar som en bra ställe.Doris fick busa en hel del med Castro,vi hade turen att han var där.Och vad glad han var.Men det är han ju nästan alltid förstås. De busade massor medans jag pratade med Jessica,hon som har hunddagiset.Vi kommer nog ganska så garanterat ha Doris där. Och de dagar Castro är där kommer hon o han troligen få stå tillsammans.Och vi ska lämna Doris där första gången på onsdag nästa vecka.Och vi har tur, Jessica sa att Castro skulle vara där då.Mjuk start för min lilla bebis.Eller bebis o bebis.. hon växer o växer.. men man vet ju att hon kommer växa mer. Min chef o mina 2arbetskamrater träffade henne igår.Det första de sa var:Och hon är valp? Hon är ju stor,hur stor kommer hon inte vara när hon blir fullvuxen.

Jag kunde inte göra annat än att skratta.Min underbara flicka.


Är så överlycklig att jag har henne.Och att jag har lyckas få tag på 2helt underbara katter med.Skorpan o Smulan. På något sett lyckades Skorpan bli instängd på toan igår.Jag låg i sängen o läste.Hörde lite jamande,trodde bara hon satt vid något fönster o gnällde,och när hon gör det så brukar hon sluta efter ett tag,men när det fortsatte i typ 20minuter så ropade jag på conny och frågade om Skorpan var vid honom.Och det var hon inte.Så jag gick ner.Hörde självklart det starkare.Så ropade jag på henne,och då skrek hon mer.Öppnade toadörren och där var min älskling.Hon smekte sig mot mitt ben.Bar upp henne i min famn och kunde inte göra annat än att pussa på henne.Bar upp henne till sängen.Men hon ville äta o dricka lite först.Men efter det så sov hon hos mig hela natten,vad jag vet iallafall.


I övrigt så ser jag fram emot 4augusti.Då har min kompis Henrik Tröst,Karolina och lilla Edit(numera) den årliga sommar festen i Malexander.Ser verkligen jätte mycket fram emot den! Ska bli så roligt!

Inga kommentarer: