måndag 4 juni 2007

Helgen

I fredags kom det lite folk hit.Det var ganska segt i början,men sen tog jag fram mitt ps2 och dansmattan till det.Och folk på den mattan när de fått i sig lite.. ganska rejält kul kan jag lova. När folket hade åkt hem så stod jag o dansade i någon extra timme.Lite träning i allt...och det gick la relativt bra.. jag har ju inte dansat på ett år typ.. och det kändes lite i benen dagen efter.Men det var skönt.. ska nog göra så att jag dansaar på den minst två timmar per dag.. 2-3gånger i veckan.. träning..Behövs känns det som... bra för hjärtat.

Igår så planterade vi min träd som jag fick av conny.Det blev bra plasering på dem...hoppas det funkar där vi satte dem..vad jag längtar till att bären mognar,..jag har sagt det tidigare..men det är värt att säga flera gånger.

Annars har jag känt att helgen har varit pms helg.. inte på humör.. ingen ork att prata med personer,eller att göra något..men men det ordnar sig nog..

Nej nu ska jag sortera trådar till broderiet,... en viss hund fick tag på ett par sorterings kort.. men men det ordnar sig nog.

Inga kommentarer: