torsdag 31 maj 2007

Igår

Igår fyllde man 24. Började dagen med att besikta bilen,jag var så säker på att den inte skulle gå igenom.Men där hade jag fel.Den gick igenom,det enda dem sa var att jag behövde fylla på spolarväska. Skulle kanske ha gjort det innan jag kom dit.. men glömde totalt bort det. Skit sak samma den gick igenom iallafall. Sen var det hem för att ta det lugnt,bakade en sockerkaka. Svärmor kom typ runt 14. Av henne och hennes nya gubbe fick jag:ett rosa linne med strassstenar fast limmade i en hundfigur,en tunn rosa kortärmad skjorta och ett magnet halsband/armband,sen fick jag jätte fina blommor levererade från Respecten(koperativet jag jobbar för),när conny kom hem så bad han mig komma ut en stund.När jag kom ut stod det där 2träd! Han hade köpt ett krusbärs träd och ett röda vinbärsträd till mig! Jag blev så otroligt paff.Jag blev totalt överlycklig. Han vet att jag verkligen tycker om krusbär,och vinbär. Han är helt underbar!! Har tittat ut vart jag vill ha dem idag. Hoppas det går att sätta dem där bara.

Annars idag ska jag jobba. Börjar redan 15.30 idag.Men det gör inget..

Conny åker upp till Göteborg idag. Han ska hjälpa sin syster med lite grejor.Och träffa en kompis där uppe. Så kommer vara själv med doris o katterna ikväll. Blir la att baka lite till ikväll antar jag. Imorgon ska jag sova länge hade jag tänkt.. och lär inte komma i säng tidigt heller..om jag bakar ikväll menar jag. Jag skulle ju haft fest för mina "gamla" vänner imorgon.Men ingen kunde komma... men så säger conny idag att det kommer lite folk imorgon,och han ville inte säga vilka.. men men.. vilket fall ska det bli kul.Ser fram emot det.

Inga kommentarer: