tisdag 22 maj 2007

olika anledningar

japp det finns olika anlednigar till att jag skapat ny blogg.Men mest för att jag varken minns användar namn eller lösen för den andra bloggen.. så jag börjar om på nytt.Ibland måste man det..
Just nu är man i akut behov av hundvakt onsdag och torsdag..förhoppningsvis ordnar det sig snart.Det bara måste det göra.. för varken conny eller jag kan vara hemma.
Jag köpte en Knep o Knåp tidning för några dagar sedan.. väldigt knivigt kan jag lova..men men någon gång listar jag väl ut det.. det är lite blandade grejor i den.Sudoku,kriss kross,hitta ord..och så några korsord.. och jag kan säga en sak..korsord är inte min starka sida...men man kanske kan lära sig det?
Igår var jag o hämtade min tröja/tunika.Underbar. Skriver mer en annan gång

Inga kommentarer: