söndag 27 maj 2007

3dagar

Japp nu är det 3dagar kvar tills man är 24.Känns ingen skillnad.. än iallafall.. och tror inte jag kommer att känna någon skillnad heller. Tycker egentligen att det där med födelsedagar kan vara lite överdrivet..alltså att fira dem.En del har gigantiska partyn,liksom. JIPPI äntligen är jag ett år närmare pensionen liksom... inte kul alls.Men men,det är ju upp till dem. Jag vet att jag inte är gammal,men jag känner mig det iallafall. Känner att livet bara rusar fram.Man hinner inte med något typ. Det finns så mycket man vill ha som man inte kan få..


Igår var jag o conny på McDonalds o käkade,det var länge sedan vi var "ute" o käkade tillsammans.Sen var det fest hos roy.Det var la sådär,var nykter.Sen blev man lite fylle chaffis med.Vi firade av Kicki,hon sticker till USA på torsdag och blir bort i en månad.Kommer bli kul för henne.


Har beställt besiktningstid nu med..det var på tiden kan jag lova,ska besikta den på min födelsedag,man får hoppas att de är snälla mot mig.Men men det märks ju.Hoppas verkligen den går igenom,men har en känsla av att den inte kommer göra det,men hoppas kan man ju.I vilket fall var det dags,för besiktar jag den inte innan 31maj så får jag kör förbud på den...sen?


Lite trött idag.. fick springa ut med doris några gånger inatt,till slut gav jag upp,hon fick göra vad hon ville bara jag fick sova.Då var hon typ 2.30. som tur var har jag fått sova nu på morgonen,conny tog henne.Älskar dig!

Inga kommentarer: