måndag 28 maj 2007

Natten

Natten som var vaknade jag av ett sju helsikes oväder.Det åskade som bara den och regnet slog som en k-pist mot huset,även blixtrade(dock ej så mycket).Det lät extremt otäckt,om det lät mer i o med att jag numera bor på landet i ett plåthus så kanske det låter värre,men ändå. Tror inte jag varit med om ett sådant oväder någonsin.Jag var väldigt rädd,väckte conny. Det blev lite lättare för mig då..Efter en stund somnade han om,men det kunde inte jag.Det var ju fortfarande oväder ute.Men när åskan slutat och regnet hade börjat avta,man liksom bara hörde det där sköna smattrandet,lyssnade jag på det i max 5minuter,sen sov jag som en stock. Brukar sova väldigt bra när det regnar.


Även idag gick jag upp samtidigt som conny.Tycker faktiskt det är väldigt skönt.Göra mig lite kaffe,sätta mig vid datorn och läsa tidningen och bara ta det lugnt och ladda inför en arbetsdag.Ingen stress.Skönt det.


IMorgon blir man 24.Usch vad tiden går.


Idag har man grym huvudvärk.Känns som migrän.Men måste försöka pallra mig till jobbet iallafall.kommer bli svårt,men måste göras.


Fick lite bilder av conny igår,sens snobben var här.Fina bilder.Och även någon bild som han tog i lördags då doris somnade i mitt knä när vi var på innergården.Hon är så söt min lilla flicka.

Inga kommentarer: