söndag 18 januari 2009

Chokladsugrör

Idag när jag var o handlade på Hemköp så kunde man ta gratis prover på choklad sugrör.Jag nyfiken som jag är.. tänkte.. det där ska jag nog prova.Tog med mig 2 stycken,1 till mig o 1 till conny.Jag trodde att det inte skulle vara något speciellt,men prövade det alldeles nyss.Det var riktigt gott,vet att det finns choklad,jordgubb o vanilj,funderar på att köpa de andra smakerna när jag får pengar,bara för att pröva liksom.Chokladen var ju god, det borde de andra vara med tycker man,värt att prova iallafall.
Idag har jag varit äckligt trött,inte blivit mycket sömn alls inatt,har det inte varit maximus som varit halvvaken/vaken,har det varit conny som snarkat så man trott ett tröskvärk åkt genom rummet.... sov en timme i eftermiddags.. men känner att jag skulle behövt mer...menmen.. får hoppas att det blir lite mer sömn inatt.
Nej nu ska jag försöka få min övertrötta son att somna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt när man inte får sova... kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.