tisdag 7 augusti 2007

Nostalgi

För ett par veckor sedan satt jag o rensade bland mina grejor på övervåningen.Då hittade jag en gammal gammal FRIDA tidning.Och det var frida tidningen jag var med i när jag var 15..alltså 9år sedan.I den var det en sidas artikel om drömmar som gick i uppfyllelse.Och jag hade skickat för att jag ville träffa min favorit skådespelare,Jesper Salen. Och det fick jag.Vi käkade lunch på ett ställe som hetter Foam i Stockholm.Det var ett ställe med bland annat olika Pasta sallader. Trotts att jag då inte tyckte om pasta för 5öre..plågade jag gärna i mig det. Kommer ihåg att han var lite bakis den dagen,han hade varit på en realase fest för videosläppet av Titanic filmen kvällen innan,och lyckas sno med sig en vhs..undrar om han har den kvar? Sen kollade jag på bilden jag tog själv på honom och det lilla kortet han skrev till mig.
Efter det detta fick jag för mig att jag skulle googla honom.Och trot eller ej men jag hittade hans blogg!! Så nu har jag blivit en läsare av den.Har lagt in en länk till bloggen här bredvid.

Tycker det är synd att han inte är med i så mycket filmer längre.Menmen.. även om han ej är det kommer han förbli min favorit skådespelare,bland svenskarna alltså..Och att han är grymt snygg att se på med skadar ju inte direkt. Jag ska nog ta en kväll då jga kollar på filmer med han i.Synd att jag ej fått tag på Kådisbellan..men men någon gång kanske.

Annars idag ska jag nog precis som igår.. Slappa i poolen.Fia o Lias kanske komemr ut en sväng.. det vet jga ej riktigt än.Men det märks ju.Sen är det jobb som gäller i eftermiddag.

Inga kommentarer: