torsdag 27 november 2008

Lugn

Det var en relativt lugn dag igår. När vi kom upp på morgonen var det bara att ge Maximus mat sen begav vi oss iväg till Magdalena och Hampus. Magdalena o jag har inte träffats på ett bra tag,så det var riktigt trevligt.Vi drack lite kaffe, käkade bondkakor(tror jag åt upp hela hennes lager med kakor.. sorry)och snackade lite. Här kommer lite bilder.

På eftermiddagen/kvällen blev det att ta det lugnt. Jag började lite smått med julpyntningen igår med.. satte upp stjärnan i sovrumemt, fjäderljusen i vardagsrumsfönstret, glitterljusen i ena köksfönstret. Satte även på jul spislocken.Idag ska jag handla.. sen ska jag fortsätta med pyntningen..Men innan jag kan göra det.. måste jag till apoteket.. köpa novalucol till conny och ett antikli schampoo till doris.Sen ska jag göra mitt bästa för att duscha henne.Men det får nog vänta till conny kommer hem.. så får han ta maximus..eller om han tar doris.. det får vi se sen.Om jag får ta doris.. ojojoj... stora doris,lilla jag i våran lilla duschkabin.....ajajaj... önska mig lycka till.Kram

Inga kommentarer: