tisdag 25 november 2008

Vadstena

Jag åkte upp den 12november. Jag hade först bvc besök på morgonen... då vägde Maximus 4450gram och var 55cm lång.. han hade även ett huvudomfång på 38,5. Sen var det hem och packa in det sista... begav mig uppåt framåt 16tiden på eftermiddagen. Åkte upp i all hemlighet.. bara min ena syster visste om det.. och på vägen så fick min andra syster reda på det.

Min mamma trodde jag skulle komma på fredagen, så ana hennes min när jag,Maximus och Doris ringde på dörren.Hon och mina mostrar hade precis ätit klart.Men de blev glada.Här är bilder på dem.Den blonda är min mamma


Torsdagen åkte vi o överaskade Nenne.Hon började gråta när hon såg Maximus,Nenne är ju hans"gudmor".Bild på dem.


På torsdag kvällen kom även 2 av mina 3systrar förbi och hälsade på,och min ena av 3 bröder.Här är bilder på dem.



På fredagen tog vi det lungt på förmiddagen,sen bar det av till Borghamn och hälsade på Ida och Fredrik.Dit kom även Fredrik L och Caroline.Var så otroligt trevligt.Det bjöds på fika med kladdkaka och kaffe.Och oj vad kul att träffa Caroline igen.. var över ett år sedan man träffade henne.När vi var färdiga i borghamn så följde Fredrik L o Caroline med hem till mamma och tog en kopp te och en smörgås.Natten mellan fredag och lördag sov Maximus från 01-05.30.Vill lägga ut bilder på dem,men måste fråga dem först, kommer kanske in senare.


Lördagen kom mina resterande 2bröder med familj o hälsade på.



Söndagen blev en slappe dag.Min kompis Jocke kom förbi, och sen åkte vi till Fredrik L och fikade, sa hejdå till Caroline.


Måndagen åkte vi till motala där jag fixade håret,sen fikade med Sandra även kallad Fjuttis.Tog en snabb runda i Motala med vagnen med.. men det hade inte ändrats så mycket. Efter det att jag kommit hem till mamma igen och ätit och ammat Maxi så hämtade vi Wilma i skolan, hon går i första klass nu skruttan.Och det roliga är att hon har fått samma fröken som jag hade när jag gick i lågstadiet,så passade på att hälsa på henne med.Den kvällen kom öven mammas väninna Marianne förbi.Vi åt gått och hade det trevligt.


På tisdagen så var vi i Mjölby hos Nenne igen.Hon passade Doris och Maximus 1timme medan jag åkte o handlade.På kvällen där blev det besök av lite folk som ville säga hejdå.


Onsdagen var hemfärd.. och ni vet alla vad som hände då... Nu har jag berättat.Maximus var ganska så trött efter att ha träffat,gudmor,mormor,mostrar,morbröder,kusiner och tanter o farbröder













Inga kommentarer: