torsdag 21 februari 2008

Idag

Har sov jag fram till halv tio,jag hade ställt klockan på då för att det skulle komma en snubbe o byta elmätare vid 10.När jag precis varit på toa så hörde jag hur en bil körde upp på uppfarten,i det läget är jag glad att man har en väldigt vaktig 1åring hemma.I vilket fall blev det att slänga på sig kläder.Snubben var 25 minuter tidig. Han sa att han var lite tidig för att han ville hitta rätt eller var det var han snackade om. Jag visade var den gamla mätaren satt och sen lät jag han sköta det själv...satte på lite kaffe och fixade mig frukost.Läste tidningarna på nätet och bara tog det lugnt.. hade någon konstig smärta i magen,typ liknande mensvärk,men det var inte mensvärk.. svårt att förklara.I vilket fall så värmde jag vete kudden och la mig i soffan och kollade lite på tv. Smärtan lättade som tur var ganska så fort.
Resten av dagen har jag plockat lite här hemma,gick till sopptunnan med gamla pizza kartonger och har busat en del med doris.
Ett par kompisar till conny o mig ska ha sin andra bebis i helgen.Hoppas förlossningen går snabbt och smidigt.LYCKA TILL kalle o fia.
Ikväll blir det la att försöka hitta på något att äta.. kolla lite på tv och bara ladda.Ska gå bredvid på att nytt ställe imorgon,hoppas jag trivs.Behöver verkligen jobba hårt nu ett tag framöver. Få ihop lite mer pengar. Det behövs nämligen en hel del pengar nu.
Ser fram emot nästa vecka. På måndagen ska jag o Magdalena ut på lite äventyr...hihi..vi har lite hemligheter tillsammans hon o jag.. Sen ska jag ta det lugnt,städa o plocka hela tisdagen o onsdagen.Torsdag och fredag nästa vecka ska jag gå bredvid på Axelstorps vårdhem.... och den helgen blir jag själv hemma.. som den ser ut nu iallafall.. conny ska upp till göteborg.Igen! Men men.. kan inte hindra honom direkt..
Kram

Inga kommentarer: