torsdag 7 februari 2008

Magsjuka

Japp jag blev åter igen drabbad. Varit otroligt dålig i magen sen igår natt.Fick springa ner på toa typ 4-5 gånger.Sen så fort jag ställde mig upp igår så vart jag yr och det körde som bara den i magen.Fick springa typ med armarna utsträckta mot toa för att inte dratta in i en vägg. Yrseln försvann framåt sena eftermiddagen,jag hade tur som slapp att kräkas.. det kom andra hållet istället. När conny kom hem från jobbet hade han köpt med sig blåbärs soppa åt mig. Och nudlar. Nudlar är lätt och det är mättande.. man ska ju äta lite och ofta när man är dålig i magen.
Natten som var nu behövde man bara gå en gång. Och under dagen idag har det bara blivit bättre. Det kör lite i magen,men inget man inte står ut med.
Under dagen idag när man inte besökt toa typ har jag varit en snabbis i stan,lämnade en påse med kläder till conny som han glömde hemma,passade på att handla mat åt doris på willys och lite dricka o snacks till mig så jag har till min bilresa imorgon. Sen stannade jag till på djurmagasinet,där fick de ta doris en stund medan jag lånade deras toa.Sen köpte jag lite tuggben o så till doris. Så hon har lite att göra när vi är där uppe.. ett av dem har jag funderingar på att låta henne ha i bilen.. men oftast brukar hon sova då.. så vi får se lite vad jag gör.När jag kom hem ifrån stan så skrev jag packlista och packade in grejor i bilen.Så det mesta är gjort till imorgon..Så jag slipper stressa o krångla med det tidigt imorgon bitti. Kvälls mat blev en mycket gos kyckling sallad från Balkoni. Conny köpte med sig det hem.
Ikväll har det blivit lite tvättande. Och det är en maskin till som ska in ikväll. Jag har även plockat ögon brynen,rakat benen. Innan sängen så blir det dusch. Ska lägga mig tidigt,har sagt till mig själv att jag ska vara i säng senast 22.20..

1 kommentar:

Anonym sa...

Då ses vi snart gumman =) Ska bli väldigt intressant *ler* Kramar