onsdag 20 februari 2008

Feber

Imorse kände jag mig relativt okej..lite snuvig bara.. Sen när jag varit uppe typ någon timme bara så började jag frysa som bara den.. satt o skakade.Kollade tempraturen inne,och det var 22 grader,så kallt var det inte.. men jag frös iallafall. Jag låg under mitt sovtäcke och bara skakade,så mycket frös jag.Pratade lite med min bästa kompis magdalena, den ängel som hon är satte sig i bilen och kom till mig med ett par panodil och sin feber termometer. När jag tog tempen visade det sig att jag hade 38,2.. och det är mycket för att vara mig då jag har en normal temp som brukar ligga runt 35,7.. Panodilen hjälpte efter någon timme..
TACK MAGDALENA!! Du är en ängel.
Hela dagen idag har jag bara legat typ.. känner mig fortfarande kass.. men lite bättre än innan iallafall. Känner att panodilen börjar försvinna ur kroppen nu.. så ska la gå o lägga mig skapligt.. men måste se Top Model9 först.. top model med tyra banks är något jag följt relativt bra.. Den här säsongen ska jag följa så gott det bara går.Beror ju lite på hur man jobbar o så.. men missar man programmet kan man ju alltid se reprisen på helgen... om man inte jobbar då också vill säga.
Nej nu börjar jag frysa lite igen... och nu visar det att det är 23,3grader inne.. ska nog krypa ner under täcket.Ha det toppen

Inga kommentarer: