fredag 15 februari 2008

Arbetsintervju

Idag har jag varit på Axelstorps vårdhem utanför Everöd på intervju.Det är mest tim vikariat, men de behöver även folk till sommaren Men det verkar vara ett toppen ställe, tror verkligen jag kommer trivas där. Om de nu vill ha mig, men ska gå bredvid där den 28 o 29 februari. Det kommer säkert gå bra.
Sen idag ska jag bara ta det lugnt.Ska iallafall ta att diska av lite idag.Disk högen bara växer o växer.. så kan vara skönt att bli av med den inför helgen o så.
Igår överaskade conny mig med en smörgås tårta. I form av ett hjärta! Han är bara för gullig,jag var itne alls beredd på det. Blev jätte glad.
Ikväll blir det nog lite potatis,sås o kött.. eller jag vet inte riktigt.Beror lite på vad conny är sugen på med. Men jag vet iallafall att det blir att kolla på Let's Dance idag. Har följt det sen det började och tänker inte sluta.
Nu kom jag på vad jag ska göra idag.Jag har ju funderingar på att när jag fyller 25 i slutet av maj så tror jag att jag sak ha en fest,bjuda nära o kära.Jag vill gärna skriva inbjudningskort. Jag fyller ju dessutom år en fredag.. kan det bli bättre? Lite mat, och dricka för dem som vill det..hihi Men har ej bestämt mig helt än.. men man kan ju skissa lite på inbjudningar.. Kram

Inga kommentarer: