fredag 11 januari 2008

Skönt

Nu sitter jag o njuter,mina fötter njuter extra mycket,sitter med dem i ett varmt skönt fotbad. helt underbart är det.Tänk att det kan vara så skönt att sitta med sina fötter i vatten. Har suttit ett tag, och som jag känner just nu,kommer jag sitta ett tag till.
Igår blev min lilla flicka 1 år.Japp Doris fyllde år.Men vi firade det inte direkt. Doris firade på sitt egna lilla sätt.. tuggade på ett par hörnor på en extra madrass och kissade på golvet.Kissa på golvet har hon inte gjort för sens dagarna innan hon började löpa sist.Men det kan det inte vara nu,det är för tidigt.. eller det kanske det inte är.Jag vet inte.Det lär märkas.

Idga ska vi åka o gratta svärmor. Hon fyller år idag. Sen är det lets dance som gäller ikväll. Kul att se alla fina kläder,och de tabbar,få tabbar,som görs.

Annars idag blir det nog att bara ta det lugnt.Jag hoppas bara det inte blir som igår.Jag var så otroligt uttråkad igår,conny likaså.Men men såna dagar måste la komma ibland de med.

Nej nu ska jag nog brodera lite.

Inga kommentarer: