torsdag 11 december 2008

Skriv sugen

Känner mig så trött,ville skriva lite,så gör det.
Maximus blir ju inte bättre,febern ligger på 38,6. Så vill till apoteket,köpa panodil eller alvedon för barn,vilket nu är bäst.Men apoteket i tollarp stänger 17.30,conny har min bil,så kan inte ta mig någonstans,om jag inte går vill säga.Men vill inte dra ut lillen i detta väder när han är dålig,visst bör inte vara något problem om jag klär på honom ordentligt.Men går det undvika,gör jag gärna det. Klockan är just nu 16.07,är conny inte hemma innan 17 får jag nog gå iallafall,vill inte att lillen ska må dåligt. Conny får ta den tid han behöver,han är på en begravning.

Annars som sagt känner jag mig trött,beror mycket på att lillen varit mycket vaken inatt,fick gå upp tidigt med,han var riktigt gnällig,men samtidigt glad.. svårt att förklara. Men han har inte sovit mycket, en liten stund,typ 1 timme runt då conny var hemma för att göra sig iordning för begravningen.

Nej nu är klockan 16.35,får nog ta fram lillens ytterkläder ändå...tar ett tag o ta på honom, sen tar det en stund att gå in till tollarp med.

Inga kommentarer: