söndag 31 augusti 2008

Pigg

Jag vaknade inatt vid ca_4.10 och behövde som vanligt gå på toaletten,inspg då även att:oj, det är första gången på flera nätter som jag vaknar på grund av toa besök första gången så sent in på natten. Men men iallafall, jag går upp o gör det jag sak och går sen upp och försöker sova.Men inser ganska snart att jag är väldigt pigg. Lägger mig o håller om conny, och försöker blunda, men är helt enkelt för pigg. Efter att ha legat i lite mer än en timme, inser jag att det är lönlöst att försöka mer. Går upp,sätter mig vid datorn och läser lite i tidningen. Blir lite sugen på te så fixar mig en stor mugg med svartvinbärs te. Sitter nu här och skriver, och känner mig hur pigg o glad som helst. Vet itne vad det är, kanske de tre små orden, med den största betydelsen.
Fick höra dem igår kväll, och kanske det var dem som gjorde att jag sov djupt, och gjorde mig utvilad, kanske inte, vem vet.. i vilket fall känner jag mig väldigt pigg och glad.
Massa kramar

Inga kommentarer: