torsdag 28 augusti 2008

Väntan






Nu har jag inte långt kvar alls till beräknad förlossning.. är inne i sista månaden typ, är relativt tungt. Jag själv har känt att jag inte växt så mycket, men så nyss kollade jag på två bilder.. en som jag tog på magen för typ 1½-2veckor sedan och en som jag tog för 4 dagar sedan.. man ser skillnad. Ingen gigantisk skillnad men nog syns det. Ni ser bilderna här nedan.Råkade bli två av samma bild...men men




Mina katter har börjat gå ut mycket nu.. när de varit ute är de helt utslagna. Men det är bara att de vänjer sig. Skönt för dem att komma ut, på tiden kan man säga.




Ska till barnmorskan nästa vecka. Då ska de kolla om lillen ligger fixerad nu.. får hoppas på det. Sen ska jag på min andra föräldra träff då med.. får hoppas att conny kan följa med denna gång. Annars får jag helt enkelt klara mig själv.




På lördag är det tropikmässa på yllan i kristianstad, skulle vara roligt att gå på, har dock typ inga pengar till sånt.Men det skulle vara kul. Spindlar, ormar, ödlor med mera.. spännande..

Inga kommentarer: