torsdag 8 november 2007

Solens upp o nedgångar

Alla pratar om underbara solnedgångar. Och jag kan inte annat än att hålla med.Solnedgångar är otroligt vackra och underbara.Men imkorse när jag gick upp och hade satt mig vid datorn bara för att kolla mailen innan jag skulle till jobbet. Jag gick för att hämta mitt morgonkaffe. Och så tittade jag ut... solen höll på att gå upp.Och jag lovar,jag har aldrig sett något vackrare,jag bara stod och njöt,med min kopp i handen och bara drog det vackra in i mig. Inte för att jag är speciellt vackar.. men just i den stunden så kände jag mig för en gångs skull vacker. Sen ringde det extra alarmet, och jag var tillbaka i verkligheten. Dags att åka till jobbet sa larmet,men jag ville vara vacker, om så bara för en stund igen. Jag vill vara vacker.
som sagt.. tacka vet jag solnedgångar.Men soluppgångar klår allt. Bara den känslan som drogs in i en när man såg detta underbara,vackra och magiska... oj..

Imorgon åker,jag,Doris o conny uppåt i landet. Min ena bror och hans tjej ska ha maskerad/75år fest. Min bror fyllde 40 i somras.. och tjejen hans fyller 35 på lördag. De bjuder på mat,öl vitt/rött vin. Ska la bli trevligt,hoppas jag iallafall.

Jag är grymt trött ikväll, så det blir ingen sen kväll kan jag lova. Blir la typ att packa lite,äta duscha och sen i säng.Vi ska åka skapligt imorgon..

Till slut.Ta er tid o gå upp riktigt tidigt någon morgon,och bara njut ,dra in den magiska soluppgången och känn er vackra.
JAG VILL VARA VACKER

Inga kommentarer: