torsdag 15 november 2007

Höst o Vinter

Jag är nog inte ensam om att tycka o känna att sen hösten och början av vintern är här. Vad det är kallt ute! Tänk att det redan är 15november! Tiden går fort! Snart är det jul o nyår,för mig innebär det semester från o med den 22december till och med 31december. Ska bli skönt,jag längtar faktiskt. I år blir det andra julen i huset,och jag trivs bra här. Ska bli mer julpynt i år tror jag...ska försöka ta mig upp till Ge-Kås i ullared och köpa lite saker. Billigt o bra. Perfekt ställe att köpa julklappar på med.
Idag som många andra dagar är det jobb som gäller. Men men jag ser fram emot en viss ledighet... och fram tills dess ska jag försöka jobba ordentligt,få ihop mer pengar. Så man kan handla lite roliga grejor.

I måndags,alltså den 12november,hade jag haft mitt körkort i 5 år.Vilket nu innebär att jag får börja övningsköra med andra. Lite roligt..samtidigt som det ger lite panik...jag menar.. 5 år... usch vad jag börjar bli gammal!

Inga kommentarer: