tisdag 18 september 2007

Denna veckan

Den här veckan är det väldigt mycket jobb.Jag är ledig endast en dag i veckan,och det är på torsdag. Men ändå.Det sker bara typ var 6vecka..så man står ut.Även om det inte är några roliga pass direkt. Appropå arbetspass,fick igår reda på att den 2oktober kommer jag ha ett j-kla jobbigt pass.Jag kommer börja 5.30 på morgonen och sen inte sluta fören 22.00 på kvällen,snacka om att jag kommer att vara totalt j-kla utslagen efter det arbetspasset.Och det komemr inte vara ett lugnt arbetspass heller.Min vårdtagare ska till Ullared och GeKås.Vi ska dit med hela Frösunda Assistans. Men jag ska inte handla något,vad jag vet iallafall.Ska dit senare iår istället.Så man kan gå där i lugn o ro och inte behöva tänka på att man jobbar.Liksom slippa tänka på att man måste passa busstider o allt sådant. Funderar på att ta med mig mamma dit.Vad jag fattat som ahr hon aldrig varit där.Eller föresten det har hon nog.. för typ 25 år sedan eller något sådant.Men jag är inte helt säker förstås.Iallafall tycker jag hon ska med. Skulle vara lite kul om det var jag o mamma,och conny o hans mamma,eller connys syster o hans mamma,eller alla vi 5. Sen har jag och min kompis(och även arbetskamrat)pratat om att vi ska åka dit ihop med.Och det skulle med vara roligt. GeKås är ju ett perfekt ställe att köpa julklappar på. Det är inte långt kvar till jul nu,ca:3månader.Och tiden går väldigt fort. Hur vi ska fira jul iår.. det vet jag inte.Men det märks. Dags att fortsätta brottas med strykhögen.

Inga kommentarer: