fredag 15 oktober 2010

Undrar

Jag undrar jag om det är så som jag misstänker?
Jag undrar hur länge det har hållt på egentligen?
Jag vet att det är något mellan, det fick jag typ bekräftat igår.. sen det att jag misstänkt det länge med. Och speciellt nu den senaste veckan har det bara blivit mer och mer ppenbart, ser så självklara tecken,en som frågar någon om denne behöver hjälp,men aldrig frågar den som bordetillfrågas när denne gör precis samma sak?
Åka iväg på saker som aldrig sker annars...
Man undrar och undrar..

Undrar även om DEN som sagt att spiraler inte är helt säkra till en person,tänkte på att när hon sa det så förstörde hon en familj? Ett förhållande? Hon är kanske så jäkla inkompitent för att förstå att olika preventivmedel funkar olika på olika kvinnor? En del får inte äta p-piller till exempel på grund av olika genetiska och fysisa skäl? Och piller är lika säkra för vissa,som spiraler är för andra? Tänkte HON på detta? HON tror kanske att alla kvinnokroppar funkar likadant? Kan bara ana vilka usla betyg HON borde fått i biologin och sexualkunskapen i skolan...
Denna någon.. denna HON.. borde sluta att lägga sig i andras förhållanden och istället fundera på varför inte hon kan få någon..

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Finns här för dig vännen. Är det nåt så ring! Kram

Anonym sa...

Tack Magdalena!! Det betyder mycket för mig Kram Mindy