torsdag 7 oktober 2010

Läskigt

Ibland är det läskigt hur folk kan vara så ruggigt & äckligt lika,men samtidigt så olika. Har precis nyligen mött "kakmonstret"s jämnlika.. de är INTE ett dugg lika utseende mässigt..men äckligt lika till beteende och sätt,prat.. ja det var lite ruggigt... fick nästan ett flachback alltså. Ni som känner mig relativt väl vet vem jag menar när jag säger kakmonstret.
Det känns konstigt att jag skulle möta denne person när jag drömde tillbaka sisodär 8 år inatt.. en viss gård på landet,en underbar pool,ett väldigt speciellt badrum/toalett,och en mysig uteplats/altan.. var tvungen att kolla mitt ärr på höften.. mycket mycket litet.. men ett fysiskt minne iallafall.. sen har jag ju andra minnen med..hihi.. men det är mitt förflutna.. min framtid och mitt nu är i skåne med min lilla familj...

Inga kommentarer: