tisdag 12 oktober 2010

03.39...suck

Jag mår itne bra alls... kanske inget ovanligt längre tyvärr...
kom i säng runt 00.40 inatt.. sen låg jag o tänkte o snurra..sist jag kolla på klockan var den 1.30.
03.39
Maximus:Mammmma
Jag:hrrmmmm
Maximus:bass
(ljudeffekt splaach och sprak från maximus blöja)
Jag: ojdå..
Maximus:wojda
Maximus:mamma?
Jag:mm älskling
Maximus:me bass
(ljudeffekt splach o sprak igen)
Var bara för mig att pallra mig upp,ta med Maximus till nedervåningen ta av han pyjamas och blöja som var bajsiga... sen duscha av Maximus på nedre delen av kroppen, ta på han en ren blöja och upp med han,denna gång i min säng..sen tända lampa i hallen på övervåningen och leta upp en pyjamas,lite för kallt att sova i bara blöja. Få på han den,som var lite liten,men fick gå. Sen dra av lakanet från hans säng som också blivit bajsigt... sen skrubba hans madrass.. Och efter det försöka få Maximus att somna om vilket tog sin lilla stund.. sen kunde jag verkligen inte somna om förns runt kvart i sex.. Vakna igen vid runt sex när conny skulle upp och iväg till jobbet, och Maximus åter igen var vaken.. fick åter igen kämpa med att få han att somna om..ca: 6.30 somna han igen.. och jag var vaken.. 7.40 vakna han igen och då märkte man direkt att det var lönlöst att få han att somna om..bara att stiga upp..
Sen har jag fått reda på lite mer grejor igår.. vilket gör att jag mår ännu sämre.. har det som snurrar i tankarna...sen plus det så har jag en sådan huvudvärk..
Hatar verkligen att ha det såhär.. jag vill inte mer.. men samtidigt.. jag vet inte..
Orkar inte med att känna mig så jäkla oälskad,att känna att vad jag än gör så får man nästan bara negetivitet slängt i ansiktet på mig..
Tack gode gud för att jag har Maximus iallafall.Han är min stolthet, min glädje.. han älskar mig iallafall

Inga kommentarer: