torsdag 14 maj 2009

Dålig

Jag är väldigt dålig på att skriva här har jag märkt.
Lite uppdatering. Bvc besök den 29 april, Maximus vägde 9230gram och var 71cm lång.
Vi badar varje måndag.... får se hur det blir nu på måndag.Måste tanka bilen.. och har inga pengar. Kan ju säga som så att jag kan inte ta mig både till och från kristianstad... tror inte ens jag kommer till kristianstad. Jag hatar att inte ha pengar. Detta måste snart vända.. för så här kan det inte fortsätta.

Annars händer det inte mycket.. just nu är Maximuslite sjuk, förkyld o dan. Men även om han är väldigt gnällig,så finns det stunder då han är på toppen humör. Även om han äter.. så äter inte alls med samma aptit som innan..vällingen på kvällen äter han bara lite mer än hälften.. men men förhoppningsvis ändrar det sig snart.

Annars.. vad händer denna månad.. denna helg blir det la relativt lugnt.. blir iallafall Eurovision Song Contest på lördag.Jag diggar verkligen Malena Ehrnmans låt La Voix.. den är så annorlunda.. så tuff.. hon gör den verkligen super bra. Den är så annorlunda. Riktigt bra som sagt..
Nästa vecka.. blir det troligen,förhoppningsvis badet på måndag,och träffa min kompis Caroline på tisdag.
Veckan därpå och lite till är fullt upp. Den 25: ska jag på CT röntgen på morgonen, och då det är måndag, blir det även babysim.Den 26 ska jag med Skorpan och Doris till vetrinären,Skorpan ska vaccineras och Doris ska få sina klo klippta. 27: kommer bvc sköterskan på hembesök, då är det mätning, vägning i hemmet,Maximus ska även gå igenom BOEL testet. 28: Avslutning på föräldraträffarna. 29:inget planerat.. än så länge.. 30:fyller jag 26.. 31: första morsdag för mig som mamma. 1juni: Avslutning på babysimmet... så efter den veckan kommer man vara helt slut.

Kram

Inga kommentarer: